[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 14.02.2007
Tytuł: E-społeczności (fragment utworu)
Autor: Wojciech Gustowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
..................................................................................................................5
........................................................7
...........................................................................18
III KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ISTNIENIA
...............................................................................................23
..............................................27
................31
..........35
...........................................36
......................................................................................38
.........................39
................................41
..............................................................................41
............................................................................................................41
.......................................................................................42
....................................................................................43
.....................................................................................47
......................................................................................................48
.................................................................................................51
.............................................................................................................51
.....................................................................................................52
.........................................................................................53
......................................................56
.....................................................................................................56
.............................................................................................56
...........................................................................57
..............................................................................................58
...........................................................58
.....................................................................58
...........................................................................................59
...................60
VI PRZEGLĄD I KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA NAJPOPULARNIEJSZYCH
........................................................................................................69
......................................................................................69
....................................................................................................69
....................................................................................................70
..................................................................................................72
...........................................................................................................73
.........................................................................................................74
....................................................................................................75
.........................................................................................................76
................................................................................................77
..............................................................................................78
..................................................................................................78
.......................................................................................................78
..........................................................................................................79
.........................................................................................................80
........................................................................................................80
................................................................................................81
........................................................................................................82
...............................................................................................83
      .........................................................................................................84
............................................................................................84
...................................................................................................85
...................................................................................................86
................................................................................................86
.........................................................................87
...................................................................................................89
...................................................................................................91
................................................................................................94
E-SPOŁECZNOŚĆ
-
darmowy fragment -
Wojciech Gustowski
● str.
5
Wstęp
Od momentu pojawienia się Internetu, medium to nieustannie
wkracza coraz głębiej w sferę życia codziennego większości z nas.
Stopniowo dla wielu ludzi Internet stał się podstawowym źródłem
informacji i narzędziem komunikacji z innymi. Tendencję tę od razu
wychwycili wytrawni marketerzy. Zaczęli tworzyć i wykorzystywać
narzędzia e-marketingowe, które w wielu wypadkach były
czynnikiem decydującym o uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.
Obecnie w dobrze zaplanowanej strategii marketingowej, czy public
relations nie można nie uwzględnić dynamicznie rozwijającego się
kanału komunikacyjnego, jakim jest Internet.
Niestety fachowych, polskich publikacji na temat marketingu
internetowego i e-PR jest bardzo mało. Na dodatek są to pozycje,
które temat podejmują w ujęciu całościowym, tym samym
poszczególne narzędzia e-marketingowe są opisywane pobieżnie
i głównie od strony teoretycznej. Niniejsza publikacja jest
odpowiedzią na taki stan rzeczy. Opisuje dwa nowoczesne narzędzia
marketingowe – budowanie i wykorzystywanie społeczności
internetowych – w ujęciu monograficznym, co jest przedsięwzięciem
bez precedensu.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy i drugi
zawiera charakterystykę społeczności internetowych, trzeci pokazuje
możliwości ich wykorzystania do celów marketingowo – PR-
owskich. Rozdział czwarty zawiera opis głównych narzędzi, którymi
można się posłużyć budując e-społeczność. Piąty rozdział przynosi
rozważania na temat bardzo modnego w ostatnim czasie standardu
Copyright by
& Wojciech Gustowski
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • donmichu.htw.pl