[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  SPIS TREŚCI
GUN ..........................................................................................
2
INSTALACJA ..............................................................................
2
PORUSZANIE SI¢ PO MENU ....................................................
3
STEROWANIE ............................................................................
4
INTERFEJS GRY ........................................................................
6
MENU OPCJI ............................................................................
7
MENU PAUZY ............................................................................
8
ZAPISYWANIE I WCZYTYWANIE ..............................................
9
BRO¡ ......................................................................................
10
PORADY DLA GRACZY ..............................................................
12
MISJE POBOCZNE ....................................................................
13
POSTACI ....................................................................................
14
CREDITS ..................................................................................
16
OBS¸UGA KLIENTA ..................................................................
18
UMOWA LICENCYJNA ..............................................................
20
1
GUN
GUN™
jest grà osadzonà w realiach Dzikiego Zachodu u schy∏ku XIX
wieku. Czasy te zdominowane sà przez ˝àdz´ z∏ota, przemoc i znikome
poszanowanie prawa. Gracz wciela si´ w postaç Coltona White’a,
a jego zadaniem b´dzie przede wszystkim prze˝ycie w ogromnym
Êwiecie gry, pe∏nym rywalizujàcych ze sobà grup interesów. To od ciebie
graczu zale˝eç b´dzie, czy historia zapami´ta Coltona jako bohatera,
przyk∏adnego stró˝a prawa, bezwzgl´dnego zabójc´, czy mo˝e te˝ jako
zdemoralizowanego do szpiku koÊci renegata!
3.
Po skopiowaniu plików gry na Twój dysk twardy, instalator
zainstaluje te˝ sterowniki DirectX 9.0c (jeÊli b´dzie to
konieczne).
4.
Po skopiowaniu na twój dysk twardy plików gry i sterowników
DirectX 9.0c, gra b´dzie gotowa do uruchomienia. Aby jà
uruchomiç, kliknij przycisk Start z poziomu ekranu startowego
gry. Zauwa˝, ˝e ekran ten pojawi si´ tylko wtedy, jeÊli w twoim
nap´dzie DVD-ROM znajdzie si´ p∏yta z grà.
PORUSZANIE SIĘ PO MENU
Do poruszania si´ w menu gry s∏u˝à klawisze „w gór´” i „w dó∏”.
Aby zaakceptowaç wybranà opcj´, nale˝y jà podÊwietliç i wcisnàç
klawisz
Spacja
lub
Enter
. Aby zmieniç ustawienie wybranej opcji
nale˝y post´powaç zgodnie z instrukcjami pojawiajàcymi si´ na
ekranie. Aby anulowaç zmian´ ustawieƒ opcji, nale˝y wcisnàç klawisz
Escape
.
GUN
wspó∏pracuje z 10-przyciskowymi kontrolerami.
Wi´cej informacji na ten temat znajdziesz w pliku
Readme
.
INSTALACJA
Nim rozpoczniesz instalacj´ gry, upewnij si´, ˝e twoja konfiguracja
sprz´towa spe∏nia poni˝sze wymagania: Windows 2000 lub XP.
DirectX® 9.0c, DVD-ROM, karta graficzna i dêwi´kowa zgodne
z DirectX® 9.0c.
Lista czynnoÊci niezb´dnych
do zainstalowania GUN:
1.
Zamknij wszystkie otwarte aplikacje.
2.
W∏ó˝ do nap´du DVD-ROM p∏yt´ z grà. Je˝eli na twoim
komputerze uaktywniono opcj´ autoodtwarzania, to po chwili
pojawi si´ menu instalatora. Je˝eli opcja ta nie jest uaktywniona,
kliknij dwa razy ikon´ Mój komputer. Nast´pnie kliknij dwukrotnie
ikon´ nap´du DVD-ROM i uruchom plik instalatora. Aby rozpoczàç
gr´ kliknij przycisk Instaluj i post´puj zgodnie z pojawiajàcymi si´
instrukcjami.
2
3
STEROWANIE
Sterowanie zaawansowane
Szybkie prze∏àczanie broni:
Skorzystaj z rolki myszy.
Ustawienia DomyÊlne
Do przodu ........................................ W
Do ty∏u .............................................. S
Krok w lewo ...................................... A
Krok w prawo .................................... D
Skok.................................................... Spacja
Kucni´cie............................................ Shift
Wychylenie si´ w lewo ...................... Q
Wychylenie si´ w prawo .................... E
Przewrót ............................................ Dwukrotne wciÊni´cie
Shift + A lub D
Chód .................................................. Ctrl
Atak\Akcja
Wyciàgni´cie broni i strza∏ ................ LPM
Atak wr´cz .......................................... PPM
Prze∏adowanie.................................... R
Tryb refleksu ...................................... C
Przybli˝enie ........................................ Z/ 3 przycisk myszy
(kiedy postaç trzyma strzelb´ lub karabin)
Prze∏àczenie broni ............................ Rolka myszy
Wyciàgni´cie broni ............................ T
U˝ycie broni miotajàcej .................... V
(aby zwi´kszyç si∏´ rzutu nale˝y przytrzymaç klawisz)
OkreÊlanie si∏y rzutu dla broni miotanej:
WciÊnij i przytrzymaj
klawisz
V
. Im póêniej go zwolnisz, tym dalej poleci broƒ.
Przewrót:
po wyciàgni´ciu broni, wciÊnij klawisz
A
lub
D
i energicznie
wciÊnij dwa razy klawisz
Shift
.
Chwytanie wrogów:
Staƒ obok rannego lub wroga, który ci´ nie widzi.
WciÊnij klawisz
F
. Gdy go chwycisz, b´dziesz móg∏ go wykorzystaç jako
˝ywà tarcz´. B´dzie ci´ chroni∏ przed ostrza∏em wrogów tak d∏ugo,
póki nie ulegnie wyczerpaniu jego pasek zdrowia. Pasek zdrowia wroga
znajduje si´ tu˝ obok twojego. Aby zlikwidowaç schwytanego wroga,
kliknij
PPM
. W wypadku misji jako ∏owca nagród, klikni´cie
PPM
b´dzie równoznaczne z og∏uszeniem pojmanego wroga.
Tryb szybkiego ostrza∏u:
Aby zmieniç cel w trybie szybkiego ostrza∏u,
wciÊnij klawisz
A
lub
D
.
Skalpowanie:
Aby oskalpowaç umierajàcego wroga nale˝y przy nim
stanàç, wcisnàç klawisz
F
, a nast´pnie klawisz
F
. Pami´taj: Aby móc
skalpowaç wrogów, nale˝y dysponowaç no˝em do skalpowania.
Na koniu
Spacja:
WciÊnij spacj´, aby przeskoczyç przeszkod´. Im d∏u˝ej
przytrzymasz spacj´, tym dalszy b´dzie skok.
Akcja/Podniesienie/Rozmowa/WejÊcie na konia/
ZejÊcie z konia/U˝ycie........................ F
Przyj´cie opcji pokerowej ................ Enter
U˝ycie butelki .................................... G
Zakup rzeczy (sklep) ........................ Enter na grzbiecie konia
Skok.................................................... Spacja
Przyspieszenie/Galop ........................ Shift
Postawienie konia na tylne nogi
/Atak Êlizgowy .................................... PPM
WejÊcie/ZejÊcie z konia ...................... F
Shift: Przyspieszenie, Galop
– wciÊni´cie klawisza
Shift
spowoduje
uk∏ucie konia ostrogami (przyspieszenie), a jego przytrzymanie przejÊcie
do galopu. Pami´taj o tym, i˝ galopujàcy koƒ bardzo szybko si´ m´czy.
Zbytnie przem´czenie konia mo˝e zakoƒczyç si´ nawet jego Êmiercià.
Prawy Klawisz Myszy
– po wciÊni´ciu
PPM
, koƒ stanie na tylnich
nogach i zacznie wierzgaç przednimi. JeÊli podczas skr´tu wciÊniesz
PPM i klawisz
W
,
S
,
A
,
D
, to zastosujesz destrukcyjny atak Êlizgowy
w wybranym kierunku. Je˝eli wciÊniesz
PPM
przy uprzednim wciÊni´ciu
klawisza
D
, to koƒ zatrzyma si´ najszybciej jak tylko b´dzie to mo˝liwe.
Je˝eli klikniesz
PPM
, koƒ nieznacznie zwolni.
4
5
INTERFEJS GRY
MENU OPCJI
Interfejs
HUD:
W∏àcza\Wy∏àcza
interfejs gry.
Celownik:
W∏àcza\Wy∏àcza
wyÊwietlanie celownika.
Napisy:
W∏àcza\Wy∏àcza
wyÊwietlanie napisów.
Ustawienia gamma:
Umo˝liwia zdefiniowanie
ustawieƒ gamma.
Kompas
Zdrowie
Coltona
Radar
Dost´pna iloÊç
alkoholu
w butelce
Grafika
RozdzielczoÊç:
Umo˝liwia zdefiniowanie rozdzielczoÊci grafiki gry.
Ca∏oÊç efektów:
W∏àcza\Wy∏àcza wyÊwietlanie ca∏ej gamy efektów.
Pe∏en antyaliasing:
Umo˝liwia dopasowanie ustawieƒ antyaliasingu do
mo˝liwoÊci posiadanego sprz´tu.
Szczegó∏owe cienie:
W∏àcza\Wy∏àcza wyÊwietlanie szczegó∏owych cieni.
Zaawansowane ustawienia grafiki:
Reguluje zaawansowane
parametry grafiki.
Detale terenu:
Umo˝liwia zdefiniowanie poziomu detali terenu.
Ograniczenie pola widzenia:
W∏àcza\Wy∏àcza dystans do jakiego majà
byç wyÊwietlane elementy Êwiata gry.
Odleg∏oÊç mg∏y:
Umo˝liwia zdefiniowanie
dystansu, od którego
obiekty gry majà byç
pokrywane mg∏à.
Dost´pna iloÊç
amunicji
Miernik trybu refleksu
Radar/Kompas
Na radarze wyÊwietlana jest aktualna pozycja wrogów. Kompas u∏atwia
natomiast nawigacj´ w Êwiecie gry.
Korzystanie z broni
Lewy Przycisk Myszy
– aby u˝yç broni palnej nale˝y kliknàç
LPM
.
Prawy Przycisk Myszy
– aby u˝yç broni palnej nale˝y kliknàç
PPM
.
Klawisz V
– aby u˝yç broni miotanej nale˝y wcisnàç klawisz
V
.
To jak d∏ugo b´dzie wciÊni´ty klawisz
V
determinuje si∏´ rzutu.
Dêwi´k
Menu to umo˝liwia
zdefiniowanie szeregu
ustawieƒ dotyczàcych gry.
6
7
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • donmichu.htw.pl